Premiera najnowszej kolekcji okularów TONNY EYEWEAR

4/25/2018

 

Najnowsza kolekcja marki TONNY EYEWEAR to triumf różnorodności przy jednoczesnym poszanowaniu dla najlepszych optycznych tradycji. Beżowe skały wpadające do błękitnego morza oraz przejrzyste niebo dodają nostalgicznego charakteru kampanii sfotografowanej w pięknej Katalonii, podkreślając jednocześnie kunszt wykonania prezentowanych opraw.

 

TONNY EYEWEAR jest wiodącą marką w portfolio polskiego producenta, SCORPION EYEWEAR. Nazwą TONNY sygnowane są okulary przeciwsłoneczne oraz oprawy korekcyjne dla nowoczesnych i dynamicznych kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Okulary Tonny wyróżnia najwyższa jakość wykonania oraz zgodność z aktualnymi trendami. Okulary i oprawy Tonny produkowane są wysokogatunkowych, nieuczulających i wytrzymałych materiałów, takich jak acetat, tworzywa TR90 i Ultem, a także z włókien węglowych oraz tytanu i stali nierdzewnej. Większość soczewek okularów przeciwsłonecznych Tonny jest pokryta filtrem polaryzacyjnym. Marka Tonny tworzy najbogatszą kolekcję modeli produkowanych przez SCORPION EYEWEAR już od ponad 15 lat. Kolekcja dostępna jest w wybranych salonach optycznych na terenie całej Polski, Europy, a nawet w 27 krajach.
 

  Odbiorcami marki TONNY są osoby przebojowe, niezależne, które cenią klasyczne rozwiązania, ale lubią też bawić się modą. Swoją postawę chcą wyrazić wyjątkowymi oprawami korekcyjnymi lub okularami przeciwsłonecznymi. Pomiędzy prostymi i eleganckimi modelami poszukują nowoczesnych produktów pasujących do casualowego stylu.

 

 Każdy z nas jest inny – różnimy się budową ciała, rozmiarem czy kolorem włosów, ale wszyscy mamy jeden cel, by wyglądać jak najlepiej. Marka TONNY w swojej najnowszej kolekcji przygotowała ponad 20. modeli oprawek będących odpowiedzią na różnorodne potrzeby. Wśród wzorów opraw korekcyjnych i modeli przeciwsłonecznych królują modele szylkretowe, nawiązujące do kolorystyki bursztynu. Wiele projektów np. TS9355C1 bazuje na okrągłym, modnym w tym sezonie kształcie soczewek, idealnie pasującym zarówno do owalnego, jak i trójkątnego kształtu buzi. Budzącym zainteresowanie modelem są delikatne, unisexowe oprawy korekcyjne TY4609C1 wykonane z cienkiego metalu. Propozycją dla odważnych kobiet są awangardowe oprawki  w odcieniu hiszpańskiej czerwieni. Marmurowa struktura w zielonym modelu jest odpowiedzią dla klientek o najbardziej wyszukanym guście. Pomiędzy modelami TONNY wyróżniającymi się designem mężczyzna znajdzie w kolekcji klasyczne czarne oprawy korekcyjne  czy TY4732C2 w prostokątnym kształcie. Odcienie błękitnego nieba zainspirowały do stworzenia niebieskich szkieł w okularach przeciwsłonecznych TS9334C2. Nowoczesna wersja lenonek  powstała w oparciu o kultowy, ponadczasowy kształt. Subtelne oprawy TY4688C1 wykonane z przeźroczystego tworzywa dodają dziewczęcego uroku.

 

TONNY EYEWEAR to także kunszt wykonania. Oprawy produkowane są z najlepszych materiałów, między innymi acetatu czy lekkiej i antyalergicznej stali nierdzewnej. Soczewki w okularach przeciwsłonecznych wyposażono w niezbędne filtry UV oraz powłokę polaryzacyjną zapobiegającą odblaskom. Tak wysoka jakość, dzięki doświadczeniu polskiego producenta jest nadal dostępna w osiągalnej, zrównoważonej cenie i przy zachowaniu szerokiego wyboru asortymentu. 

 

Modele z kolekcji na sezon wiosna-lato 2018 będą dostępne w sprzedaży detalicznej w salonach optycznych na terenie Polski już na początku maja. Przy okazji premiery kolekcji, marka TONNY prezentuje nową odsłonę strony internetowej: www.tonnyeyewear.pl. Dodatkowo wprowadzona w minimalistycznym logotypie drobna, lecz znacząca zmiana w taglinie klasyfikuje firmę w odpowiedniej kategorii akcesoriów na rynku mody. 

 

Na prezentacji pojawiła się Paulina Sykut-Jeżyna, Edyta Herbuś, Mateusz Banasiuk, Marta Wierzbicka, Hanna Lis, Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Agata Biernat  i Dorota Michałowska.

 

 

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Foto: materiały prasowe

 

 

Share on Facebook
Please reload