Nowe zapachy od tokidoki

3/12/2019

 

Tokidoki, które po japońsku tłumaczy się na „czasami”, jest uznaną na całym świecie i kultową marką stylu życia opartą na wizji włoskiego artysty Simone Legno i jego partnerów, szeregowych przedsiębiorców Pooneha Mohajera i Ivana Arnolda. Od debiutu w 2005 r. Tokidoki zgromadziło kultowe postacie dla swoich bohaterów o większych rozmiarach i stało się poszukiwaną marką o światowym stylu życia. tokidoki oferuje szeroką gamę produktów, które obejmują odzież, torebki, kosmetyki, akcesoria, zabawki i inne. Simone Legno, dyrektor kreatywny tokidoki, urodził się w Rzymie we Włoszech i od najmłodszych lat rozwinął głęboką miłość do Japonii i fascynację światowymi kulturami. Łącząc wyjątkowy talent i kreatywność Legno z przedsiębiorczością Mohajera, tokidoki gwałtownie się rozrósł. Jako firma innowacyjna, tokidoki jest znane nie tylko z niesamowitych estetycznych i przestępczych ślicznych postaci, ale także z megawatowych partnerstw.

 

Tokidoki na wiosne prezentuje dwie nowe, cukierkowe wody toaletowe Latte i Milk.

Latte kwiatowy z nutami wanilii, przypraw i kawy a także gruszki, kwiatu pomarańczy, czerwonego pieprzu, jaśminu i karmelu a także drewna cedrowegp, paczuli i pralinki.

 

Strawberry Milk kwiatowo-owocowy z nutami karmelu, bursztynu, czarnej porzeczki, frezji, orchidei, gruszki, Irysa, kwiatu pomarańczy, jaśminu ale też fasolki, paczuli i kandyzowanego cukru.

 

Wygladają tak, że chce się ich sróbować...

 

 

Share on Facebook
Please reload