Małgosia Rozenek-Majdan ambasadorką kolekcji La Millou

Wiosna 2019 pachnie peoniami! Morskie przygody, wesołe zwierzęta i przytulne tkaniny - to wszystko czeka miłośników 
La Millou w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim 2019. Niespodzianką wśród nowości jest kolekcja LADY PEONY, stworzona we współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan, nową ambasadorką marki. Tegoroczna kolekcja sezonu wiosna-lato to aż 15 wzorów. Wyróżnia ją charakterystyczne dla La Millou połączenie motywów roślinnych i zwierzęcych, podkreślonych ekspresyjną kolorystyką. Na spędzenie wspólnych chwil z lamilutkimi odbiorcami czekają eleganckie ośmiornice i strusie w cętki, a do snu chętnie utulą ich leniwce ćwiczące jogę i pastelowe płaszczki. Kolekcje Banana Split oraz Watch me to wzory nieco bardziej abstrakcyjne, rozwijające spostrzegawczość i cieszące się rosnącą popularnością. Dostarczamy radość dzieciom i umilamy wyjątkowe momenty rodzicielstwa. Tworzymy z pasją i miłością, dlatego bohaterowie naszych wzorów skaczą, turlają się i zasypiają razem z pociechami. Kreujemy wyjątkowe i autorskie wzory, starając się przenosić marzenia na tkaniny. Wyróżnia nas to, że nasze produkty pachną beztroską i radością, a po latach przywodzą na myśl najpiękniejsze chwile dzieciństwa – mówi Izabela Lewandowska, współwłaścicielka La Millou Flagowym wzorem jest kolekcja Lady Peony, to powiew świeżości i delikatności nadchodzącej wiosny. Motywem przewodnim są pastelowe peonie, ulubione kwiaty Małgorzaty Rozenek-Majdan, liście i urzekająca biała papuga kakadu. Całość przełamana jest bielą. Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z La Millou, której produkty od lat goszczą w moim domu. To marka, która oddaje bliskie mi wartości, tj.: piękno, czułość, troskę i radosne dzieciństwo. Kolekcja Lady Peony odzwierciedla mój styl, a dopracowane detale sprawiają, że jednocześnie jest subtelna i promienna. Nadchodzący sezon wiosenno-letni widzę w barwach pudrowego różu, pachnącego peoniami. – komentuje Małgorzata Rozenek-Majdan Pomysł na wzór powstał w 2015 r. – dopiero obecność nowej ambasador sprawiła, że idea się urzeczywistniła. Lady Peony narodziła się podczas jednej z naszych akcji charytatywnych, gdzie poznałyśmy Małgorzatę Rozenek – Majdan. Urzekła nas wtedy swoją delikatnością i pozytywną energią. Wniosła do projektu swój wdzięk, styl i zamiłowanie do pastelowych barw. – dodaje Marta Pieniążek, współwłaścicielka La Millou W bogatym asortymencie kolekcji wiosna-lato 2019 znajdą się m.in. kocyki, poduszki, pościele oraz akcesoria do wózka. Dodatkowo w wybranych wzorach będą dostępne pojemne torby i organizery, wielofunkcyjne plecaki oraz delikatne otulacze bambusowe. To must have każdej wyprawki oraz wakacyjnego wyjazdu. Nad basenem czy na plaży idealnie sprawdzą się stylowe szlafroki i ręczniki z haftami wybranych motywów. Kolekcje z sezonu wiosna-lato 2019 dostępne są w sklepie internetowym www.lamillou.com, showroomie marki, znajdującym się w Royal Wilanów, ul. Klimczaka 1 w Warszawie oraz licznych sklepach partnerskich w całej Polsce i na świecie. La Millou to polski producent akcesoriów dziecięcych - marka stworzona z myślą o najmłodszych, obecna na rynku od 8 lat. Z powodzeniem zyskała uznanie wśród klientów na całym świecie. To, co wyróżnia La Millou, 
to najwyższa jakość tkanin oraz wyjątkowy design - niebanalne kolory i odważne wzory tkanin. Z marką współpracują ambasadorzy: Małgorzata Rozenek-Majdan, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Maja Bohosiewicz, Anna Mucha, Magdalena Różczka, Maciej Zakościelny, Stanisław Karpiel-Bułecka. Działalność La Millou ma nie tylko cieszyć dzieci, ale także im pomagać, dlatego marka angażuje się charytatywnie: przekazuje część dochodu ze sprzedaży kolekcji ambasadorskich: #ILovePanda by Marta Żmuda – Trzebiatowska dla Fundacji ODZYSKAĆ RADOŚĆ (od 2017 r. do dzisiaj) Unicorn Rainbow Knight oraz Unicorn Sugar Bebe by Maja Bohosiewicz dla Fundacji UŚMIECH DZIECKA (od 2016 r. – do dzisiaj) Maggie Rose by Magdalena Różczka dla Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Otwocku 
(w latach 2014 – 2016) przekazuje produkty potrzebującym dzieciom z: Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Kraszewie, Lubelskiego Hospicjum dla dzieci im. Małego księcia, Hospicjum Nadzieja w Torunie, a także do Ośrodków Preadopcyjnych w Otwocku oraz Tuli Luli w Łodzi. w latach 2014 i 2016 firma La Millou uszyła na potrzeby Fundacji Dzieci Żywionych Inaczej osłonki 
na worki do żywienia pozajelitowego. różne produkty czy materiały dostarcza Schroniskom dla Zwierząt m.in. Psi Anioł czy schronisko 
w Pawłowie.


Na podczas oficjalnego otwarcia nowego, flagowego butiku marki La Millou na warszawskiem Wilanowie pojawiły się ambasadorki Małgorzata Rozenek-Majdan, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Anna Mucha i Maja Bohosiewicz oraz Beata Sadowska, Odeta Moro, Karolina Nowakowska, Magdalena Waligórska-Lisiecka i Aleksandra Kisio i Dorota Michałowska . Imprezę poprowadził Rafał Cieszyński.



Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




















Foto: Radek Nawrocki


#laMillou #dzieci #kids #małgorztarozenekmajdan #katarzynazielińska #martażmudatrzebiatowska #annamucha #majabohosiewicz #beatasadowska #odetamoro #karolinanowakowska #magdalenawaligórskalisiecka #aleksandrakisio #dorotamichałowska #dmbeautypl #rafałcieszyński #małgorzatamatuszewska #bognakomorowska #magdalenaróżczka #stanisławkarpielbułecka #maciejzakościelny #martapieniążek #izabelalewandowska #ladypeony #peonie #nowakolekcja #bananasplit #watchme